Det går pengene til

Sælg årets julekalender og gør en forskel for hjertesyge børn og voksne

Julen er hjerternes fest! Derfor skal vi i julen kæmpe for alle de hjerter, vi elsker og holder af. Syge som raske. Store som små.

Overskuddet fra salg af årets julekalender går til hjerteforskning, forebyggelse samt støtte og rådgivning til hjertesyge danskere og deres familier.

​Hjerteforeningen støtter forskning af den højeste kvalitet, så vi kan finde årsagerne til flere hjertesygdomme og forbedre behandlingen. Forskning er vejen til, at flere hjerter kommer til at slå længere. Men vi kan ikke gøre det alene, og derfor er vi meget taknemmelige for den opbakning, vi får fra jer.

Sammen sikrer vi, at landets hjertelæger får de bedste forudsætninger for at redde flere liv. Sammen gør vi det muligt at forske i hjertesygdomme, så færre danskere bliver ramt. Og sammen kan vi sikre, at alle danskere berørt af hjertesygdom får den støtte og rådgivning, de har brug for i en svær tid.

Du kan læse mere om, hvad pengene går til her: https://hjerteforeningen.dk/hvad-gaar-stoetten-til/

Din støtte gør en forskel.

Tak, fordi du støtter hjertet!